Etiketter

tisdag 11 juni 2013

Bild utvärdering

Hittills har vi arbetat med olika saker. Vi har gjort posters, använt programmet Gimp, arbetat med grafit, gjort ett filmarbete, arbetat med konkreta och abstrakta statyer, målat med kalla och varma färger och lärt oss att analysera bilder och filmer. 

Jag har lärt mig mycket, bl.a vad konkret och abstrakt betyder, hur man använder Gimp + hur man analyserar filmer och bilder efter aktantmodellen och med en mottagande analys. 

Jag har arbetat effektivt på lektionerna och alltid försökt göra mitt bästa. Jag har försökt att inte göra annat än att koncentrera mig på mitt. Ibland har det varit saker som jag inte vetat hur jag ska lösa eller hur jag ska göra men då har jag försökt att tänka ut det själv. 

Till nästa termin ska jag tänka på att fortsätta jobba effektivt och koncentrerat. Jag ska vara förberedd innan jag ska börja måla nästa termin och veta exakt hur och vad jag ska göra. Sedan ska jag fortsätta försöka arbeta så självständigt som möjligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar