Etiketter

måndag 27 februari 2012

Triangelhandeln!

4 kommentarer:

  1. Bra presentation! Du fick till båtbilden tillslut! ^^. Bra att du har mer jämförelser i tid och rum och jag har lärt mig mycket nytt nu när jag lyssnat. Bra att du tog med det om Iran som jag själv inte tror så många vet något om (inte jag heller). En massa nytt! Du har med bra fakta och mycket bilder som muntrar upp presentationen. Gött!

    SvaraRadera
  2. Det var jätte bra presentation, du pratade tydligt och högt. Det var bra att du tog pauser när du pratade så att du inte babbade på ;) Det var fina bilder och du hade många också! Och bäst av allt var att du inte fick skrattanfall ;D

    SvaraRadera
  3. En alldeles utmärkt keynote Noor! Roligt att du gjort egna bilder. Du pratar tydligt och hela keynoten har en tydlig struktur. Bra att du jämför i tid och rum har egna analyser och redogör för konsekvenserna.

    SvaraRadera